perjantai 29. maaliskuuta 2013

Muistikirjamaaliskuu, päivä 17.- 26.

Taas jatketaan samalla teemalla, muistikirja etenee.
 
 
Päivä 17. Listaa plussat ja miinukset vapaavalintaisesta asiasta
 
Aiheeksi otin vetoketjut. Nuo kätevät ompelijan apurit, joihin minulla on viha-rakkaussuhde. Toisinaan niiden kiinnittäminen ei suju ihan toivotulla lailla.
 
Nuo tekstit näkyvät sen verran huonosti, että luetellaanpa ne nyt vielä tässä.
 
Plussat: Kätevä keksintö, helppo avata ja sulkea, muodikas "juju" vaatteessa, hienot valikoimat, paljon värejä, paljon erilaisia eri käyttötarkoituksiin, piiloketjut on siistejä
 
Miinukset: Typerä ommella, metalliset ei pysy kiinni, jotkut menee helposti rikki, vetoketjun vaihto on hanurista
  

Päivä 18. Lehtileike puhuttelevasta asiasta

Olen lukenut tästä aiheesta ihan valtavasti puolesta ja vastaan artikkeleita. Itse olen sitä mieltä, että se ei vaikuta minun elämääni millään tapaa negatiivisesti, jos samaa sukupuolta olevat solmivat avioliiton. Eipä siitä silti tässä sen enempää.
 

Päivä 19. Lista asioista, joita näit tänään


Päivä 20. Kirjoita postikortti


Päivä 21. Jalat 


Päivä 22. 3 toteutunutta toivetta

Näitä ehdin toivoa todella monta vuotta, ennenkuin ne toteutuivat.  Eli eivät ole olleet itsestäänselvyyksiä.
 
 
Päivä 23. Kerää tälle sivulle tietynvärisiä asioita

Joka kevät mulle iskee valtava tarve saada keltaista ympärilleni. Etsin UFO-näyttelyyn kaapin kätköistä UFO-laatikkoa. Sieltä löysin jonakin keväänä aloitetun kesäkassin - keltaisen. Se työ ei päädy näyttelyyn, vaan menee työn alle seuraavana.
 
 
Päivä 24. Kerää tälle sivulle pääsiäiskarkkien kääreitä

Ihan piti tätä varten ostaa karkkia, ai kamalaa. Oikein olivat hyviä. Minulla on kirjastosta lainassa kahvipussiaskartelukirja, joten tuli mieleen pujotella näitä karkkikääreitä.
 
 
Päivä 25. Listaa tähän päivään liittyneet asiat
 
Seuraavana päivänä tuli ainakin 5 keltaista autoa kauppamatkalla vastaan.
 
 
Päivä 26. Mikä tänään ärsyttää?
Hahah, varmaan kuukauden helpoin tehtävä minulle :) Aamulla tosin olin niin aurinkoisella mielellä, että ehdin jo pelätä, eikö tänään mikään ärsytä.

1 kommentti:

  1. Kivoja sivuja! Tykkäsin noista jaloista kovasti. Ja kummasti sitä löytyy ärsyttäviä juttuja, kun oikein miettii :)

    VastaaPoista