sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

Maaliskuun paketti

Pitkä aika on vierähtänyt siitä, kun olen tänne ehtinyt mitään kirjoitella. Kuvia ja töitä odottaa pääsyä tänne, mutta ne saavat odottaa pääsiäisen yli. Olen nimitäin harjoittelussa ollut 4 viikkoa ja vielä viikko edessä. Näistä 2 viikkoa olen ollut totaalisessa nettipimennossa. Nyt vanhalla läppärinrotjakkeella ja lainamokkulalla kirjoitan pienen pätkän..kuvia ei tässä vaiheessa pysty laittamaan. Sain ihanalta Snyl:täni ihanan paketin jo viime viikolla. Mutta koska en ole ollut kotona, sain sen vasta viikonloppuna. Paketistani löytyi 3 kerää Bamboo Soft-lankaa hienoa vaaleaa vihreää, MAHTAVA Trendikkäät tohvelit-kirja, Lakumix-berry pussi (oli tosi hyvää) ja makea suklaa-kortti. Bambu-lanka onkin ollut jo hetken ostoslistallani. Tuo kirja taasen on aivan ihana, siellä oli puolet sellaisia tossumaleja, jotka haluaisin heti tehdä. Tuota kirjaa minulla ei ollut, vaikka niitä aikamoinen rivi onkin kertynyt. Laitan kuvan tänne pääsiäisen jälkeen, mutta kirjoitin nyt ettet SNY aivan ajattele että olen haihtunut savuna ilmaan. Hyvää pääsiäistä kaikille lukijoille. Pääsiäisen jälkeen lupaan sitten päivittää tänne kaikkea kivaa...

1 kommentti:

  1. Hyvä että paketti pääsi perille ja on mieluisassa käsittelyssä. Tsemppiä harjoittelun kanssa!

    t:SNY

    VastaaPoista